Skip to content

Tre fjärdedels kapitel

24 maj, 2010

På allmän begäran kan jag berätta att jag faktiskt kom en bra bit på väg med kundkapitlet, det kaiptel i Den snälla företagaren som jag skrev på i fredags. Det var alltså inte bara jag som var en tidsoptimist den här gången, utan jag hade gjort en hel del förarbete. Jag skrev nog ungefär tre fjärdedelar av kapitlet i fredags. Förhoppningsvis får jag klart det nu på fredag :-)

Förresten, nu kan du vinna ett signerat ex av Tydliga texter på Klartextsidan på Facebook.

No comments yet

Kommentera

