Skip to content

Den snälla företagaren i pressen

2 september, 2011

I våras jobbade jag ju en hel del med PR för Den snälla företagaren, och det gav utdelning i form av att boken (och jag) syntes en del i medierna. Här är några som skrev om den:

Svenska Dagbladet, 6 juni 2011

Allt om eget företag nr 2 2011 (sidan 8)

Fria företagare nr 2 2011 (sidan 40)

Magasin Täby

Motivation.se

Tyvärr har jag inte länkar till allt. Artikeln i Metro skulle jag till exempel gärna länka till här, men den verkar inte ligga kvar på nätet.

Några recensioner och blogginlägg blev det också.

Kristina Simars recension

Malin the Writers blogg

Sophie Brömsters blogg

Boktips Esbri

Jag skrev själv om snällt företagande i Postens företagartidning Du & co (på sidan 11).

Och så var jag ju på bloggturné förstås (länken leder till mitt blogginlägg med länkar till alla bloggar som jag besökte under turnén). Feminize.biz skriver här om bloggturnén för Den snälla företagaren.

Har jag glömt något? Ett inlägg om hur jag rent praktiskt jobbade med PR ska jag se till att skriva vid tillfälle!

No comments yet

Kommentera

