Skip to content

Roliga saker att göra i Valle Gran Rey

2 januari, 2013

En anledning till att jag gillar Valle Gran Rey är att jag kan ägna mig åt lika många roliga fritidsaktiviteter som hemma. I dag har jag varit på alla kan sjunga-kör. I morgon ska jag på Trance Dance Meditation. Och så finns ju Argayall, med massor av yoga, och där jag har spanat in en kundalinimeditation som jag ska gå på vid tillfälle.

Vid solnedgången kan man hänga nere på stranden i La Playa och lyssna på djembespelare som trummar ner solen. Jag behöver inte ha tråkigt här, helt enkelt. På måndag planerar jag att börja jobba igen efter semestern. Undrar hur jag ska hinna med det?

No comments yet

Kommentera

